( رهپویــان علی:. (علی یــــار :.

حسین، میزان سنجش صداقت آدمی است و قبول ولایت حسین، براتِ آزادی انسان از جهنم پلیدیهاست

( رهپویــان علی:. (علی یــــار :.

حسین، میزان سنجش صداقت آدمی است و قبول ولایت حسین، براتِ آزادی انسان از جهنم پلیدیهاست

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
( رهپویــان علی:.  (علی یــــار :.
سالهاست
که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر
تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود
را به آن باب می رساند و ما نسل سومی ها هم که دستمان در گیر صفر و یک است
بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم. افتخار ما اینست که سرباز
ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به
ولایت.
حدیث موضوعی مهدویت امام زمان (عج)
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
وصیت شهدا
آخرین نظرات
موبایلتو شارژ کن

لوگوی همسنگران

۱۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۸
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، اسامی وزرای پیشنهادی دولت یازدهم را برای اخذ رای اعتماد مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۵۰
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کردند. متن حکم رهبر معظم انقلاب به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد دامت تأییداته با توجه به تلاش با ارزش هشت ساله جنابعالی در مسئولیت خطیر ریاست جمهوری اسلامی ایران و تجارب فراوانی که در این مورد اندوخته‌اید، شما را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب می‌نمایم. توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم. سیّدعلی خامنه ای ۱۳ مرداد ماه1392
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۲۴
يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۱ ق.ظ

دیدار دانشجوبان با رهبر انقلاب

حدود هزار نفر از دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، عصر امروز در نشستی صمیمانه و صریح با رهبر معظم انقلاب، به بیان دیدگاههای جامعه دانشجویی و تبادل نظر درباره موضوعات مختلف علمی، دانشگاهی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی پرداختند. در این دیدار که از ساعت 5 بعداز ظهر آغاز شد و تا نماز مغرب و عشا ادامه یافت، 12 نفر از نمایندگان تشکلها و انجمن‌های دانشجویی، مسائل مورد نظر، خواسته ها و مواضع خود را بیان کردند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۱۱
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان در دیدار رئیس‌جمهور و هیأت وزیران، کار و تلاش شبانه‌روزی و بسیار پرحجم، و برجسته‌کردن شعارهای انقلاب در عرصه‌های داخل و خارج را از ویژگی‌های تحسین‌برانگیز دولت خواندند و از زحمات و تلاش‌های آقای احمدی‌نژاد و همکاران وی صمیمانه قدردانی کردند. ایشان گزارش‌های اعضای دولت در این جلسه را نمایی از کارها و خدمات انجام‌شده خواندند و افزودند: لازم است این گزارش‌ها به اطلاع مردم برسد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۵۹
مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری هفتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز (شنبه) با شکوه و معنویت فراوان در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد و رهبر معظم انقلاب با تنفیذ رأی ملت، حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی را به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند. حضرت آیت الله خامنه ای در حکم تنفیذ ریاست جمهوری آقای روحانی که حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری آن را قرائت کرد، مشارکت گسترده مردم در انتخابات را نشانِ پختگی و بلوغ سیاسی ملت و دربردارنده پیامهای روشنِ «وفاداری به انقلاب»، «اعتماد و امید به نظام» و «اعتماد به روحانیت شجاع» دانستند و تصریح کردند: ملت ایران به دشمنان که برای دلسرد کردن مردم از هیچ تلاش سیاسی و تبلیغاتی فروگذار نکرده بودند، پاسخی قاطع و پرمعنی داد. متن حکم تنفیذ ریاست جمهوری آقای دکتر روحانی را از اینجا بخوانید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۵۳
يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۵ ق.ظ

مذاکره همان تحریم است!

مجلس نمایندگان آمریکا با ۴۰۰ رأی موافق در مقابل ۲۰ رأی مخالف، لایحه محدود شدن صادرات نفت ایران را تصویب کرد. آنهم زمانی که دوره‌ی به اصطلاح تنش زای محمود احمدی نژاد رو به پایان است و دوره تعامل و تنش‌زدایی حسن روحانی در پیش.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۴۵
يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۸ ق.ظ

اصلاح تعریف غلط از تکلیف توسط رهبر انقلاب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۲۸
يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۵ ق.ظ

عوارض مصرف چیپس و پفک‌

امروزه نظر به صنعتی شدن جوامع و سهم بالای تولیدات صنعتی غذایی در تغذیه مردم، اطمینان حاصل کردن از کیفیت تغذیه‌ای و بهداشتی آنها اهمیت فراوان دارد. با توجه به این که در کشور ما مصرف برخی از تنقلات غیرضروری و مضر همچون چیپس و پفک توسط مردم بویژه کودکان رواج یافته است، برشمردن معایب اینگونه محصولات منجر به آگاهی بیشتر مصرف‌کنندگان هنگام انتخاب مواد غذایی و تنقلی خواهد شد. مصرف غذاهای تنقلی همانند چیپس و پفک دارای اثرات جبران‌ناپذیری است که بسیاری از کارشناسان علوم غذایی در این مورد اتفاق نظر دارند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۱۵
يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۸ ق.ظ

استخوان‌های‌پوک با نوشابه‌های پرگاز

متخصصان با اشاره به نتایج یک تحقیق جدید تاکید کردند که نوشابه‌های گازدار و خوشمزه سلامت استخوان‌ها را به خطر می‌اندازند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۰۸
تمامي حقوق این سایت و مطالب آن متعلق به سری وبلاگ های .:رهپویان علی:. مي باشد - رونوشت ازآن باذکر منبع بلامانع است
.:رهپویان علی:.
.: رهپویان علی :. ( علی یار )
فرهنگی
سیاسی
مذهبی
علمی