( رهپویــان علی:. (علی یــــار :.

حسین، میزان سنجش صداقت آدمی است و قبول ولایت حسین، براتِ آزادی انسان از جهنم پلیدیهاست

( رهپویــان علی:. (علی یــــار :.

حسین، میزان سنجش صداقت آدمی است و قبول ولایت حسین، براتِ آزادی انسان از جهنم پلیدیهاست

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
( رهپویــان علی:.  (علی یــــار :.
سالهاست
که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر
تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود
را به آن باب می رساند و ما نسل سومی ها هم که دستمان در گیر صفر و یک است
بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم. افتخار ما اینست که سرباز
ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به
ولایت.
حدیث موضوعی مهدویت امام زمان (عج)
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
وصیت شهدا
آخرین نظرات
موبایلتو شارژ کن

لوگوی همسنگران
سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸ ق.ظ

بیسفون به جای وایبر و واتس اپ

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ با رشد چشمگیر ارتباطات بر بستر اینترنت و استفاده وسیع از تلفن های همراه هوشمند، اپلیکیشن های متنوعی در این زمینه تولید شده اند که بدون تردید با نمونه های معروف آن آشنایی دارید. البته کارایی هر یک از برنامه های مذکور متفاوت بوده اما در نهایت وظیفه همه آنها ایجاد ارتباط بین مخاطبین به صورت ارسال پیام، صوت، ویدیو و یا حتی تماس صوتی و تصویری میباشد. نرم افزار واتس اپ و وایبر را همه می شناسند و از قابلیت های این شبکه های اجتماعی آشنا هستید. شاید همیشه به این فکر می کردید که یک نرم افزار ایرانی داشته باشید که تمام قابلیت های این دو نرم افزار را داشته باشد. بلی این آرزوی شما به حقیقت پیوست و نرم افزار شبکه اجتماعی ایرانی روانه بازار شده است که می تواند همپای واتس اپ و وایبر به رقابت بپردازد. اکنون از خود این سوال را می پرسید که هیچ نرم افزار ایرانی نمی تواند همپای این دو نرم افزار بیاید پس همراه ما باشید تا این نرم افزار را به درستی برسی کنیم.

بیسفون یک شبکه اجتماعی کاملا ایرانی؛

در مورد نرم افزار:

محیط کاربربسیار ساده و عالی که کاربرپسند است و البته کارآمد، یکی از مهمترین ویژگی هایی است که اپلیکیشن بیسفون از آن برخوردار می باشند. نرم افزار بیسفون از نظر استاندارد جهانی تا تا حد زیادی برابری می کند و میتوان امتیاز قابل ملاحظه ای به آن اختصاص داد. رنگ بندی نقش مهمی را در این برنامه ایفا می کند رنگ های زنده، چیدمان منظم اجزای صفحه، آیکن های مناسب ، جلوگیری از به کارگیری جزئیات و شلوغی وهمچنین فونت مناسب از جمله نقاط قوتی هستند که می توانیم برای بیسفون نام ببریم. البته ناگفته نماند که انتظار میرفت در طراحی قالب گرافیکی این اپلیکیشن اندرویدی از زبان فارسی هم پشتیبانی می شد که امیدوار هستیم در بروز رسانی های بعدی این قابلیت به برنامه اضافه شود که آن هم به دلیل انتشار برنامه در سطح جهانی میباشد. در چنین نرم افزار های حجم اشتراک گذاری فایل ها و گفتگو ها بسیار زیاد است وجابجایی سریع بین صفحات و استفاده راحت از امکانات موجود حرف اول را می زند که بیسفون توانسته است به خوبی از پس این موضوع بر آید و به راحتی و تنها با یک کلیک از سربرگی به سربرگ دیگر برود، که از دیگر ویژگیهای بیسفون است. هرچند به نظر میرسد که در پیاده سازی این برنامه از نمونه های خارجی الگو برداری شده است اما این موضوع را باید درنظر گرفت که سازماندهی همه امکانات و قابلیت ها در کنار هم به نحوی که بدون مشکل بوده و کارایی لازم را داشته باشد، کار چندان ساده ای نیست.


چگونه از بیسفون استفاده کنیم؟

ابتدا نسخه آی فون یا اندرویدی بیسفون را از طریق صفحه دریچه فناوری اطلاعات دانلود نماید و بر روی دستگاه خود نصب کنید. بعد از نصب نرم افزار را اجرا کنید. بعد از اجرا شما لگوی نرم افزار را مشاهده می کنید. بعد از چند ثانیه به شما خوش آمد گفته می شود و از شما خواسته می شود نرم افزار را استارت نماید.



در مرحله بعدی شما باید شماره خود را وارد برنامه کنید و شماره خود را کانفینگ کنید تا برنامه به شما اجازه دهد از امکانات آن استفاده کنید. پس از وارد کردن شماره کد تایید برای شما ارسال می شود و می توانید وارد نرم افزار شود و از محیط زیبا و زنده برنامه استفاده کنید.



بخش اول برنامه فوق مربوط به فهرست مخاطب ها می شود که امکاناتی از قبیل افزودن مورد جدید و جستجو برای آن پیش بینی گردیده است. علاوه بر این می توانید با رفتن به قسمت تنظیمات، از چهار طریق دوستان خود را به بیسفون دعوت کنید. انتخاب تصویر پروفایل و عملیاتی همچون بروزرسانی لیست مخاطبین، حذف تاریخچه مکالمات و غیرفعال کردن حساب کاربری نیز در این قسمت قابل انجام خواهد بود. حال اجازه دهید تا قابلیت های اصلی بیسفون را نام ببریم. ارسال صدا، تصویر، ویدیو(از گالری یا دوربین) و مکان فعلی بر روی نقشه، برقراری تماس صوتی، استیکرهای متنوع با امکان دانلود و همچنین به اشتراک گذاری، حذف و ارسال پیام به دیگران از جمله این امکانات هستند. غیر از این موارد باید به قابلیت هایی همچون نمایش اعلان هنگام دریافت پیام و یا تشخیص موفقیت آمیز بودن ارسال نیز اشاره کنیم. همانطور که می بینید همه چیز برای گفتگوی کاربران با یکدیگر آماده و مهیا شده است هرچند کمبودهایی مانند ارسال مجدد پیام یا حذف پیام های هر مخاطب به صورت جداگانه به چشم می خورد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۷

نظرات (۲)

میشه از سازنده نرم افزار هم کمی بگویید
اطلاعات افراد در کجا ذخیره می شود
پاسخ:
بله
حتما این کارو میکنم
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۹ هیئت حضرت قاسم علیه السلام
سلام.من از بیسفون استفاده میکنم...خیلی عالیه..سالم.پاک..اسلامی...علمی..اموزشی..خیلی خوبه...فقط یه زمینه ای ایجاد تو بیسفون تا انقلابی ها با هم همکاری داشته باشند.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تمامي حقوق این سایت و مطالب آن متعلق به سری وبلاگ های .:رهپویان علی:. مي باشد - رونوشت ازآن باذکر منبع بلامانع است
.:رهپویان علی:.
.: رهپویان علی :. ( علی یار )
فرهنگی
سیاسی
مذهبی
علمی